Klantcase

TEAM NIJHUIS

Over TEAM NIJHUIS

Team Nijhuis is als online marketingbureau een gevestigde naam en daarbij ook één van de meest snelst groeiende van Nederland. Met 50+ Digital Marketing Experts staan zij klaar voor bedrijven om meer winst, omzet, rendement en behoud van klanten te realiseren. Door de klant voorop te zetten en doelen te realiseren heeft het bedrijf de laatste jaren een flinke groei doorgemaakt.

  • 50+ Digital Marketing Experts
  • 250+ nationale en internationale klanten
  • Fullservice digital marketingbureau

Probleemstelling

Een haperend lokaal netwerk en nog een tragere analoge internetlijn was de aanleiding tot het vernieuwen van het netwerk. Voor Digital Marketing Experts is het fundament namelijk een goed werkende en stabiele internetverbinding. Samen met Team Nijhuis is het traject ingezet om de ICT-omgeving te gaan optimaliseren, startend bij de basis: het netwerk. Na het omzetten van het lokale netwerk is er bekeken hoe de beheersbaarheid en de security van de omgeving naar een hoger niveau getild kon worden. Dit resulteerde in een compleet nieuwe omgeving op basis van Microsoft 365 waarbij alle apparaten gekoppeld zijn in de Microsoft Public Cloud omgeving en vanuit hier beheerd kunnen worden.

Wat doet juict voor TEAM NIJHUIS

Dit zegt TEAM NIJHUIS over ons

Doordat JUICT actief met ons mee heeft gedacht over de ideale oplossing voor ons vraagstuk en de invulling daarvan zijn zij van grote waarde van ons geweest. Mart en collega’s zijn met een degelijk onderbouwd advies gekomen. Hierbij is ook heel concreet gekeken naar de best mogelijke oplossing en de meest praktische. Er is dus niet alleen naar theoretische oplossingen gekeken, maar ook naar de haalbaarheid en dat heb ik als zeer prettig ervaren.

Het proces verliep zeer gestroomlijnd, er was sprake van goede communicatie en snelle actie. Juist met dit soort projecten is er, bij een onderneming als de onze, veel weerstand omdat je letterlijk mensen ‘van het werk’ afhoudt. Doordat er sprake was een duidelijke, concrete en vooraf gecommuniceerde planning hebben wij de impact voor onze mensen tot een minimum kunnen beperken én was het duidelijk wat er van ieder van ons verwacht werd. Al met al zeer tevreden over de begeleiding en uitvoering van dit traject door JUICT – Stefano Golia, (Managing Director Team Nijhuis).

HET PROCES VERLIEP ZEER GESTROOMLIJND, ER WAS SPRAKE VAN GOEDE COMMUNICATIE EN SNELLE ACTIE

Klantcase

TEN HAGEN

Over ten hagen woondecoratie

Ten Hagen Woondecoratie is een eigentijdse woonwinkel. Zo kunnen klanten hier terecht voor onder andere raamdecoratie, behang, vloeren, verf & gordijnen. Hierbij kan de klant rekenen op een gedegen interieuradvies. Met het veelzijdige assortiment weten zij altijd gewenste producten te bieden. Verder kunnen producten op maat gemaakt worden en bestaat er de mogelijkheid om het te laten monteren of leggen.

  • Jarenlange ervaring.
  • Grote showroom met een veelzijdig assortiment.
  • Montageploeg voor het monteren of leggen van uw product.

Over ten hagen schilderwerken

Ten Hagen Schilderwerken verzorgt al sinds 1980 het schilder- en onderhoudswerk voor particulieren & bedrijven. Hierbij leveren zij kwaliteit en zorgen zij voor een zorgeloos woongenot. Daarnaast staat ten Hagen Schilderwerken 24 uur per dag klaar bij glasschade om uw ruit te vervangen.

  • Deskundig advies over kleur en toepassing.
  • Actief sinds 1980 met ervaren glaszetters en schilders.
  • 24-uurs glasservice.

Probleemstelling

Een verouderde ICT-omgeving en de wens om de twee bedrijven gescheiden van elkaar te laten functioneren heeft er toen beslissen om de gehele ICT-voorziening te herzien. Met de vernieuwingsslag zijn ten Hagen Woondecoratie & ten Hagen Schilderwerken weer voorzien van een hedendaagse ICT-omgeving voor de komende jaren.

Wat doet juict voor Ten hagen

Dit zegt Ten hagen over ons

Gedegen en betrouwbare partij. Na de overgang naar de nieuwe ICT-omgeving verloopt alles al een geruime tijd vlekkeloos. Bij kleine zaken wordt dit snel opgepakt en afgehandeld. Daarnaast heldere communicatie en wij kunnen focussen op onze eigen werkzaamheden. – Edwin ten Hagen

heldere communicatie en wij kunnen focussen op onze eigen werkzaamheden

Klantcase

BONNIE DOON

Over Bonnie Doon

In 1957 ontstaat er in Amerika een modieus, vrolijk en kleurrijk beenmode merk Bonnie Doon. In de jaren ‘60, ’70, ’80 en ’90 ontwikkelt het merk zich sterk en groeit uit tot een succesvol totaalconcept in beenmodezaken, kinderkledingwinkels en warenhuizen. Verder brengt het merk twee keer per jaar een geheel nieuwe seizoen collectie uit en zijn in diverse webshops de artikelen te bestellen.

  • Modieus, vrolijke en kleurrijke beenmode.
  • 2 keer per jaar een volledig nieuwe collectie.
  • Distributie vanuit eigen warehouse.
  • Volledig Europese productie

Probleemstelling

Door de verandering van het applicatie landschap was de duurdere Private Cloud omgeving overbodig geworden. Daarnaast vond er een verhuizing plaats waarbij nieuwe netwerken gewenst waren. Al met al een moment om de gehele ICT-omgeving aan te pakken en over te stappen op een moderne Public Cloud oplossing in de vorm van Microsoft 365, werkend via een betrouwbaar lokaal netwerk.

Wat doet JUICT voor Bonnie Doon?

Dit zegt bonnie doon over ons

Een jong, dynamisch, accuraat en service gericht bedrijf. JUICT ontzorgt en ondersteunt onze organisatie om altijd optimaal te kunnen functioneren. Het is dan ook een ICT-bedrijf waar je nog klant bent i.p.v. de volgende ticket in de rij. Dat is JUICT wat we nodig hebben.

JUICT ontzorgt en ondersteunt onze organisatie om altijd optimaal te kunnen functioneren.

Klantcase

Motor Centrum Eibergen

Motor Centrum Eibergen

Motor Centrum Eibergen is een toonaangevend motorbedrijf voor Oost Nederland met dealer schappen van Honda, Triumph, KTM & Husqvarna. De doelstelling om voor iedere motorrijder een passende motor en uitrusting te kunnen leveren is het belangrijkst. De ruime kleding afdeling met diverse topmerken biedt dan ook voor elk wat wils. Daarnaast beschikt Motor Centrum Eibergen over ervaren monteurs die motorfietsen weer in topstaat brengen!

  • Officiële dealer Honda, Triumph, KTM & Husqvarna.
  • Een kledingafdeling van ruim 500 m2 met vele topmerken!
  • Eigen werkplaats voor reparatie, onderhoud & tuning.

Probleemstelling

Motor Centrum Eibergen was zoekende naar een nieuwe ICT-dienstverlener die het dagelijkse systeembeheer zou verzorgen. Door de jaren heen zijn er diverse zaken aangepakt zoals het uit faseren van een oude Windows Small Business Server, vervanging van werkstation, internetlijn & telefonie.

Wat doet JUICT voor Motor Centrum Eibergen?

Dit zegt Motor Centrum Eibergen

Computers, we kunnen niet zonder! Kassasystemen, voorraden etc alles loopt via de computer. JUICT zorgt ervoor dat we ons geen zorgen hoeven maken over deze systemen. Zij zorgen dat het werkt. En als er zich een probleem voordoet, groot of klein, staan ze altijd voor je klaar en wordt er meegedacht over een passende oplossing, snel en accuraat. Een prettig bedrijf om mee samen te werken! Inmiddels doen we al een heel aantal jaren zaken met JUICT, nog steeds naar volle tevredenheid.

JUICT zorgt ervoor dat we ons geen zorgen hoeven maken over deze systemen.

Klantcase

GewoonZorg.net

GewoonZorg.net

GewoonZorg.net is een toegankelijke, kleinschalige en professionele zorginstantie. Zij helpen alle mensen met een hulp- of adviesvraag, met een diagnose, beperking en/of stoornis. Daarbij werken zij altijd met een professioneel netwerk zoals gemeenten, instellingen, scholen, behandelaren en collega-zorgaanbieders.

  • Zorgvuldige en professionele behandelingswijze
  • Eerlijkheid en humor zijn de belangrijkste instrumenten
  • Hulp en ondersteuning gericht op jouw behoefte

Probleemstelling

GewoonZorg was zoekende naar een IT-dienstverlener die een frisse blik zou werpen op haar ICT-omgeving. Hierbij hebben ze de security aspecten hoog in het vaandel staan. Tijdens het ontwerp van de nieuwe omgeving is dan ook ingestoken op de hedendaagse security voorzieningen.

Wat doet JUICT voor GewoonZorg.net?

Wat zegt GewoonZorg.net zelf over JUICT?

We hebben JUICT benaderd voor onze kleinschalige zorgorganisatie om de volledige ICT te regelen en te beheren, inclusief bellen. We hadden de vraag bij meerdere ICT-bedrijven in de regio uitstaan. Al vrij snel kwamen ze met een nette offerte, zeker niet de goedkoopste, maar wel in een persoonlijk gesprek goed onderbouwd en kwalitatief sterk. Ze denken mee in een nieuwe, moderne oplossingen en rekenen een all-in tarief. Niet elk telefoontje wordt gefactureerd, maar bij oplopende complexe ICT-problemen wordt eerst toestemming gevraagd om e.e.a. op te lossen.

JUICT heeft meegedacht in het aanleggen van het volledige bedrijfsnetwerk in unieke samenwerking met onze netwerkprovider. Bij het inloggen op onze bedrijfsomgeving (server) wordt een moderne en simpele twee-factor-authenticatie toegepast zodat we conform AVG werken. Kortom, wat ons betreft zijn we zeer tevreden over de dienstverlening en service van JUICT, (en dat zegt wat voor ons!). – Kim Rupert (Eigenaar GewoonZorg.net)

Ze denken bij JUICT mee in een nieuwe, moderne oplossingen en rekenen een all-in tarief.

Klantcase

Serku Bouw en Kozijntechniek

Serku Bouw en Kozijntechniek

Bij Serku Bouw & Kozijntechniek produceren en monteren ze kunststofkozijnen, deuren en ramen. Serku dat begon als klein familiebedrijf is onderhand uitgegroeid naar een bedrijf met om en nabij 60 medewerkers. Met leveringen door heel Nederland voor nieuwbouw, renovatieprojecten en grote woningcoöperaties zijn zij onderhand een bekende speler in de markt.

  • Alles onder één dak
  • Eigen productielijn voor de kunststof producten
  • Eigen montage & serviceploegen

Probleemstelling

Een verouderde ICT-omgeving en de verhuizing van de productie naar een nieuw pand heeft er toe geleid om integraal de gehele ICT-omgeving te gaan vernieuwen. Op deze manier werd Serku Bouw & Kozijntechniek gemoderniseerd en de automatisering facetten naar een hoger niveau getild. Hiermee is een aanzienlijke stap gezet in het automatiseren van de organisatie.

Wat doet JUICT voor Serku Bouw en Kozijntechniek?

Dit zegt Serku Bouw en Kozijntechniek

JUICT is voor ons een betrouwbare partner, die accuraat en adequaat werkt. Serku ervaart de samenwerking als positief informeel met ruimte voor vragen en eigen ideeën. – Edith Leferink (eigenaar Serku Bouw & Kozijntechniek)

JUICT geeft ons de ruimte voor eigen ideeën. Daarom is ons ICT Systeem nu volledig afgestemd op onze wensen.

Klantcase

Stooff Interior Projects

Stooff Interior Projects

Stooff Interior Projects is een modern en vooruitstrevend interieurbouw bedrijf die gespecialiseerd is in het maken/produceren van uiteenlopende interieurs. Hierbij zijn persoonlijke benadering en gedegen vakmanschap kenmerken van de manier van werken. Zo is bij Stooff ook niks onhaalbaar en worden de oneindige mogelijkheden van materiaalbewerking gebruikt voor de realisatie van de gaafste projecten!

Probleemstelling

De behoefte aan een verse blik op de ICT-omgeving speelde binnen Stooff Interior Projects. Bij de initiële schouw van de omgeving zijn er gezamenlijk actiepunten op papier gezet om te werken aan het optimaliseren/vernieuwen van de ICT-omgeving. Daarnaast was er performance (snelheid) issue met de CAD software die urgent was om te verhelpen.

Wat doet JUICT voor Stooff Interior Projects?

Wat zegt Stooff Interior Projects zelf over JUICT?

Gezien het belang van de ICT binnen ons vooruitstrevende interieurbouw bedrijf hebben wij als Stooff behoefte aan een innovatieve ICT-dienstverlener die goed de wensen weet te interpreteren. Stooff Interior Projects is dan ook zeer tevreden over de dienstverlening van LCS Haaksbergen. Een jong en innovatief bedrijf dat snel ergens op in kan springen, flexibel en weten waar ze het over hebben. – Marieke Kammeijer Markerink (CFO – Stooff Interior Projects)

Gezien het belang van de ICT binnen ons vooruitstrevende interieurbouw bedrijf hebben wij als Stooff behoefte aan een innovatieve ICT-dienstverlener. En die hebben wij gevonden met JUICT!

Klantcase

Mosman Stainless Steel

Over Mosman Stainless Steel

Met hoogwaardige geëngineerde en klantspecifieke systemen, die volledig aansluiten op de verwerkingsprocessen van haar klanten, biedt Mosman Stainless Steel oplossingen op het gebied van verwarmen, koelen of drogen van vrijstromende stortgoederen. Daarbij ligt de focus op kwaliteit en klantgerichtheid. Op deze manier denken zij met u mee en worden installaties ontwikkeld onder uitstekende condities.

  • Productie van installaties in eigen fabriek
  • Gecertificeerd met diverse kwaliteitsnormen
  • Actief over de hele wereld

Probleemstelling

Een verouderde ICT-omgeving en de toenemende vraag naar security oplossingen heeft er toen beslissen om de gehele ICT-voorziening binnen Mosman te gaan vernieuwen. Met de vernieuwingsslag is Mosman uitgerust met de nieuwste ICT-technieken en zijn zij met een schaalbaar en veilig systeem klaar voor de toekomst.

Wat doet JUICT voor Mosman Stainless Steel?

Wat zegt Mosman Stainless Steel zelf over JUICT?

Naar diverse ervaringen met ICT-dienstverleners is de samenwerking met JUICT een verademing, heldere communicatie, doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen! Daarnaast is de volledige migratie nagenoeg probleemloos verlopen en hebben we minimale hinder ondervonden tijdens onze werkzaamheden. – Cees van Noort (Algemeen directeur Mosman Stainless Steel)

Na diverse ervaringen met ICT-dienstverleners is de samenwerking met JUICT een verademing, heldere communicatie, doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen!
Hulp op afstand
053 7400 240
Een vraag stellen