ICT helpdesk

Betrouwbare ICT helpdesk met jarenlange ervaring

ICT helpdesk voor al u vragen van A tot Z

Invloeden van ICT zijn niet meer weg te denken in de dagelijkse bedrijfsvoering binnen organisaties. Hierin dient alles op elkaar afgestemd (hardware en software) te zijn zodat een medewerker vlekkeloos kan werken achter zijn/haar werkplek. Een essentieel onderdeel is daarbij wel dat wanneer er wat aan de hand is, snel een ICT helpdesk kan worden ingeschakeld. De ICT helpdesk zal vervolgens kunnen ondersteunen in het oplossen van de verstoring zodat een medewerker weer snel bezig kan met zijn/haar dagelijkse werkzaamheden.

JUICT biedt organisaties complete ICT-omgevingen waarbij altijd geadviseerd zal worden om te kiezen voor robuuste oplossingen. Op deze wijze zullen er zo min mogelijk verstoringen zijn. Helaas gaat er ook wel eens wat mis. Op dat moment kan een organisatie contact opnemen met de ICT helpdesk van JUICT om ondersteuning te vragen in het probleem wat zich voordoet. Wij als JUICT hebben hierin het doel om de verstoring zo snel als mogelijk op te lossen zodat de gebruiker zo min mogelijk hinder ondervindt en weer aan de slag kan met een glimlach!

Hiervoor moet je bij de ICT helpdesk van Juict zijn

  • Managed Services
  • Microsoft Office 365
  • Cloud Services
  • Netwerkinstallaties
  • Consultancy en projectmanagement
  • Hardware en software
  • Cybersecurity

Hoe gaat de ict helpdesk van juict te werk?

komen er dagelijks vragen/problemen binnen op de ICT helpdesk. De vragen/problemen worden door ons geregistreerd (om eventueel in de toekomst sneller te kunnen handelen) en vervolgens gaat de ICT helpdesk ermee aan de slag. Als uitgangspunt heeft JUICT hierbij dat de supportmedewerker binnen een half uur het probleem kan oplossen. Indien dit niet het geval is zal het probleem worden geëscaleerd. Dit houdt in dat een System Engineer de ICT helpdesk zal gaan ondersteunen met het oplossen van het probleem. Wanneer het probleem is afgehandeld zal de oplossing worden geregistreerd en de gebruiker worden geïnformeerd dat het is opgelost. Concreet zal de ICT helpdesk u dus verder helpen met de volgende zaken:

  • Het oplossen van uw verstoring
  • Telefonische ICT helpdesk (1e en 2e lijn)
  • Verstrekken van informatie (begeleiding gebruiker)
  • Doorvoeren van standaard wijzingen
  • Indien gewenst; ondersteuning op locatie

Met onze Gratis Check op Locatie ontvang je een rapport met advies over de huidige situatie.

Wij nemen op werkdagen binnen 24 uur contact met u op.

De JUICTE Ict helpdesk als onderdeel van uw organisatie

In de praktijk zien we meer en meer organisaties beschikken over een vaste partner die ontzorgt op het gebied van ICT. Voorheen zagen we ook nog dat binnen organisaties een eigen ICT persoon was die de functie van ICT helpdesk op zich nam. Om kosten te besparen en deze personen bezig te laten zijn met de doeleinden van de organisatie wordt ICT veelal uitbesteedt. Voor deze organisaties staan wij met JUICT klaar om hen verder te helpen op het gebied van ICT helpdesk en als verlengstuk (onderdeel) van de organisatie te fungeren. Om ook daadwerkelijk een verlengstuk van uw organisatie te zijn hechten wij er veel waarde aan om een sterke relatie op te bouwen. Op deze wijze wordt er over en weer intensief gecommuniceerd zodat JUICT mee kan denken hoe ICT kan ondersteunen in het bedrijfsproces.

”Juict heeft ons uitstekend geholpen met de ict van ons bedrijf. Het proces verliep zeer gestroomlijnd, er was sprake van goede communicatie en snelle actie”

— Stefano Golia, Team Nijhuis | Bekijk de case

Hulp op afstand
053 7400 240
Een vraag stellen

"*" geeft vereiste velden aan