Klantcase
Bonnie Doon
Over Bonnie Doon
In 1957 ontstaat er in Amerika een modieus, vrolijk en kleurrijk beenmode merk Bonnie Doon. In de jaren ‘60, ’70, ’80 en ’90 ontwikkelt het merk zich sterk en groeit uit tot een succesvol totaalconcept in beenmodezaken, kinderkledingwinkels en warenhuizen. Verder brengt het merk twee keer per jaar een geheel nieuwe seizoen collectie uit en zijn in diverse webshops de artikelen te bestellen.
- Modieus, vrolijke en kleurrijke beenmode.
- 2 keer per jaar een volledig nieuwe collectie.
- Distributie vanuit eigen warehouse.
- Volledig Europese productie
Probleemstelling
Door de verandering van het applicatie landschap was de duurdere Private Cloud omgeving overbodig geworden. Daarnaast vond er een verhuizing plaats waarbij nieuwe netwerken gewenst waren. Al met al een moment om de gehele ICT-omgeving aan te pakken en over te stappen op een moderne Public Cloud oplossing in de vorm van Microsoft 365, werkend via een betrouwbaar lokaal netwerk.
Wat doet JUICT voor Bonnie Doon?
Dit zegt bonnie doon over ons
Een jong, dynamisch, accuraat en service gericht bedrijf. JUICT ontzorgt en ondersteunt onze organisatie om altijd optimaal te kunnen functioneren. Het is dan ook een ICT-bedrijf waar je nog klant bent i.p.v. de volgende ticket in de rij. Dat is JUICT wat we nodig hebben.